راه حلی برای انجام ایمپلنت بدون درد

چهارشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۷

از مزایای ایمپلنت بدون درد می‌توان به عدم خونریزی در این نوع روش اشاره نمود. در ادامه اطلاعات جامع‌تری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ایمپلنت بدون درد

ایمپلنت به‌عنوان روشی مؤثر در دندانپزشکی زیبایی و درمانی شناخته می‌شود. این نوع روش درمان از مخاطبان بسیاری برخوردار است و دلیل آن نیز طبیعی جلوه کردن کاشت دندان می‌باشد؛ اما از مهم‌ترین مواردی که در این نوع درمان می‌توان به آن توجه نمود، درد و خونریزی است که از دغدغه‌های رایج بیماران این نوع درمان می‌باشد. با توجه به این موضوع کارشناسان و متخصصان در این زمینه به دنبال روش‌های بدون درد این درمان بوده و هستند.

ایمپلنت بدون درد و خونریزی ازجمله روش‌های درمانی است که در دندانپزشکی شرق تهران انجام می‌گیرد. این روش بدون کمترین برش در ناحیه لثه‌ها انجام می‌گیرد و از مؤثرترین روش‌های ایمپلنت بدون درد شناخته می‌شود. البته نکته مهم در رابطه با این نوع درمان داشتن استخوان‌های فک محکم و همچنین لثه‌های سالم و قوی می‌باشد. اگر به هر دلیلی دندان‌های خود را از دست‌ داده‌اید و به دنبال روش درمانی بدون درد و خونریزی برای جایگزین کردن دندان ازدست‌رفته خود هستید توصیه می‌کنیم از این روش درمانی بهره‌مند شوید.

روش انجام ایمپلنت بدون درد

در رابطه با روش انجام ایمپلنت بدون درد می‌توان به این موضوع اشاره نمود که داشتن استخوان فک محکم و بافت لثه نرم ازجمله عواملی شناخته می‌شوند که برای شروع انجام این روش می‌بایست فرد متقاضی از آنها برخوردار باشد. در صورت برخورداری از این شرایط مراحل درمان ایمپلنت انجام خواهد گرفت. در این روش از لیزر درمانی نیز استفاده خواهد شد. استفاده از لیزر در ایمپلنت نه‌تنها روش درمان را سریع‌تر به انجام می‌رساند بلکه میزان درد و خونریزی را نیز کاهش خواهد داد.

با استفاده از اسکن متخصصین ایمپلنت می‌توانند جایگاه قرار گرفتن ایمپلنت را شناسایی نموده و بدون ایجاد هیچ‌گونه برش و خراشی در لثه‌ها ایمپلنت را در جایگاه خود قرار دهند. شاید این امر ازجمله دلایل بدون درد و خونریزی بودن این نوع روش درمان شناخته شود؛ بنابراین توصیه می‌شود از این روش ایمپلنت برای کاشت دندان‌های ازدست‌رفته خود استفاده کنید تا با درد و خونریزی کمتری مواجه شوید. ایمپلنت بدون درد از مزایای مختلفی برخوردار است که در بخش بعدی به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای ایمپلنت بدون درد

ایمپلنت بدون درد از مزایای مختلفی برخوردار است که در این بخش به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت. این روش به دلیل عدم خونریزی روشی مناسب برای کاشت دندان در بیماران دیابتی به شمار می‌رود. مدت‌زمان درمان این روش به‌مراتب از روش‌های درمان ایمپلنت کمتر می‌باشد. از مهم‌ترین مزایای ایمپلنت بدون درد می‌توان به کاهش تورم بعد از درمان اشاره نمود. این نوع روش برای کسانی که از عرض و ارتفاع کم‌استخوانی برخوردارند بسیار توصیه می‌شود. روکش فوری نیز ازجمله مواردی است که در این روش می‌توان به آن توجه نمود.

از نکات مهم در رابطه با ایمپلنت تحلیل استخوان پس از درمان است که در این روش این مورد مشاهده نخواهد شد. رسیدگی به کارهای روزمره و خوردن غذاهای معمولی به‌مانند دیگر افراد از دیگر مزایای ایمپلنت بدون درد به شمار می‌روند؛ اما به کسانی که به دلایل ترس از درمان ایمپلنت خودداری می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم که از این نوع درمان برای کاشت دندان خود استفاده نمایند. دلیل این امر نبود درد و خونریزی است که می‌تواند ترس را در آن‌ها کاهش دهد؛ بنابراین با توجه به‌تمامی مزایای ارائه‌شده می‌توان عنوان کرد که ایمپلنت بدون درد از مؤثرترین روش‌های امروزی شناخته می‌شود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با لمینت دندان با ما همراه باشید.

ارسال شده در احبار توسط Daartseo | Tags: ,